morsdag

När jag kom ut från Victors lägenhet vid resecentrum imorse kändes det
verkligen som att vara utomlands. Jag gick endast i t-shirt och klockan var
 endast runt åtta. Det luktade verkligen sommar och jag kunde inte hålla
tillbaka mitt leende. Bilar körde i snabb fart, säkert brottom till skola och
jobb. Det är alltid stressiga mornar här i linköping. Alla går snabbt, och
ser allmänt stressade ut. Själv var jag ledig, och var redan ute vid 8.
Stolt. Lika bra att starta en dag som denna tidigt!

Medan jag skriver här kan jag ju lika bra passa på att skriva ett litet grattis
till min fantastiska mamma bara för att det var morsdag igår. Hon är great
och vi hade en mysig dag igår.

Sedan blev det lite chill ute i trädgården con mis hermanos, lite fotografering
som vi faktiskt alla tycker är roligt! Så bjuder på lite bilder här.









                                                Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: