öland väntar!

Min uppdatering blir allt sämre och sämre, men det är inte mer än rätt när det är sommarlov och frihet va?
Bättre lär det inte blir i alla fall.

Har spenderat min dag i Norrköping med Hanna för eximination för hennes del av naglar. Duktigt jobbat! En del kvar nu bara. Har även fått mig lite tid med Karolina som det var allt för länge sen jag umgicks med på fritiden. Så det blev en trevlig stund med promenad och lite chill. Tog ett tag innan hon vågade ta sig in (hundrädd, till och med för min lille gulleplutt). Men det vart ju lungt.

Packat för fulla muggar hela eftermiddagen och kvällen eftersom att det imorgon 08.10 bär av till Öland med mina tjejer. Kommer bli en mysig och mycket spännande vecka. Så vi hörs efter det. Älskade Nikon- kompisen åker med. Är det min väska som är full av teknik? Jippie! Love it!

Ha en fantastisk vecka och framförallt midsommar gott folk och kära vänner.
Det är ni värda!

Öland midsommar- dagen år 2007.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni har det kanon på öland! Glad midsommar på dig vännen min, hör av dig när du kommit hem! :D

2009-06-19 @ 13:52:01
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: