onsdag 24/6

Sitter återigen här på jobbet. Känns inte så roligt i det underbara vädret. Men hoppas det håller i sig till helgen så jag också kan få spendera lite tid utomhus. Kom 07.15 idag, så jag kan ju faktist gå hem lite tidigare idag om jag känner för det.

Direkt efter jobbet igår körde pappa mig till Lina. Vi tog det lite lungt i solen och började sedan vår eviga promenad. Kändes som om vi gick flera mil. Tillslut blev benen så tunga att det kändes som man fick dra fram dom rejält! Men det var nog vettigt efter vårat störande "träningsuppehåll". Tog oss sedan en ytterligare sväng till Amanda där annat folk befann sig. Sen blev det hem ganska så skapligt för min del, för imorse skulle jag vara pigg!

Time for fika nu! Kanske borde ta och trycka i mig en kopp trots rysningarna efteråt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: