tisdag!

Absolut sista provet(!) för årskurs två är nu gjort! Känns fantastiskt även fast det har en så pass stor betydelse.
Nu är det bara att se till att börja med uppsats skrivandet. Ska försöka få lite gjort idag i alla fall. Victor kommer
hit efter träning, om nån timma eller så. Vi ska sitta på varsinn dator för att skriva ;-).

Har förövrigt slutat ta allergimedicin för den här våren. Inte tagit på över en vecka nu, och trots en del besvär
så är det nog lite bättre än att vara super- trött varje dag när man kommer hem och dessutom ha huvudvärk.
Så tar endast när vädret är som värst. Det går ju faktist utan ibland.

Underbar dag förövrigt (förrutom min hemska sovmorgon, tror att jag är synsk eller något eftersom att jag innan jag gick och la mig igår nämde att jag visste att jag skulle försova mig eftersom att varken pappa eller Jacob skulle upp, mobilen ringde inte, och jag vaknade av att Victor ringde tjugo minuter innan de va dags att gå till bussen), inga problem med det nationella matteprovet vi fick tillbaka, och inte med det engelska. Det känns bra, och allt känns bara bättre och bättre så här mot slutet av tvåan! Sak efter sak avklaras, och glädje sprids! Jag önskar er en trevlig kväll alla bloggare! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: