tre härliga veckor framför mig!

Kvällen och natten spenderades hos Amanda med henne, Victor och Julia. Blev en tidig kväll för mig eftersom jag va trött, och jag kom fram till att det alltid är skönast att sova när man inte ska det. Därför jag alltid somnar när man ligger så skönt i soffan. Nej men varnade innan, vi ville hålla en ensam flicka sällskap i mörkret så hon slapp sova ensam.

Har övningskört idag, min första tripp på riktiga, stora vägar med MYCKET trafik. Inbillade mig att mina ben skakade av nervositet, men tror inte det. För visst gick det väl bra tills regnet bara öste ner. Klarade av att parkera fint på tomten också. Hoppas det fortsätter så här.

Känner mig inte på topp faktist. Tror jag blev en aningen sjuk av att gå omkring och frysa på midsommarkvällen. Valde verkligen fel skor + att vi cyklade 2 mil i kyla och sedan sov i tält. BURR! (med en sjuk simone i tältet också (a)). Ska vila upp mig nu, för imorgon och tre veckor frammåt är det jobb som gäller för min del. Och tydligen ska det bli fint väder.. så jag lär vara blek när alla andra är bruna resten av sommaren.

Låt hela världen se ditt vackra leende, älskling.

ps. Linas kamera som ägnats flera timmars letande av ca 20 personer är nu funnen. I Julias sko! Riktigt roligt faktist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du kommer ju ser mig ett helt år till efter operationen så ;) men jag får se, jag lär lägga upp bilder sen så :D jag mår bra :) hur mår du ?

2009-06-22 @ 01:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: