extra glad

Dagen igår blev allt för stressig för att hinna med det här, och överhuvudtaget dator. Fick sluta några timmar senare på grund av UF möte. Ser fram emot nästa år med egna företag. Hoppas våra planer följer våra förväntningar.

Hann träffa Simone lite, och åkte på smyckesparty en stund. Fina smycken! Hann även förbi mamma en sväng
och sedan tillbaka till min Victor. Som troligen kokade av feber och hans hals värkte. Hoppas ingen smitta drabbar
mig.

Idag är det ledighet fram till 13.30 då vi ska göra en matteredovisning på 5-8 minuter, sen är det fritt igen! Skönt att
få sova idag, känns som de va evigheter sen jag sov till halv 9 som idag. Inte ens förra helgen.. Men vaknade 06.20
(brukar gå upp då på vardagar) av att jag hade drömt en hemsk dröm. Hade panik. Ville gråta. Jag drömde att de var
en man som var så himla arg på min hund, vi kände han troligen på något sätt. Han sparkade han och slog han och
skrek att han var så trött på honom. Alla satt och kollade på och grät, men ingen gjorde något. När jag sedan inte
klarade av att se och höra de där bar upp honom. Kände då att han var helt sne, han hade brutit ryggraden. Så när
jag kom hem imorse blev jag extra glad av att se honom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: