avslutning

Min morgon har tillbringats på kvinnebysskolgård tillsammans med en massa annat folk. Mest för att se min lillebror som slutat sexan, och dels lite för att mamma inte skulle behöva gå ensam. Blev visst en sorglig avslutning (dock mest för föräldrarna verkade det som).


Söta små som sjunger

Klass 6A

Kvinnebyskolan är tydligen bäst i linköping  på att sälja majblommor. Och
dessa tre var ytterligare lite bättre. Tjejen till höger hade sålt för 28 500 kronor.
Vilket är helt sjukt mycket!



Rektorerna trodde vi hade matchat varandra, men så va inte läget. Detta
var oplanerat!

Sexornas avskedssång till skolan och dess lärare.

Fascinerad över dessa killar som kunde spela gitarr så bra trots ålder..

Nu ska jag ta mig en promenad till Hanna för att fixa naglarna!
Får bli uppdatering senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: