rösta!

Hallå söndag. Har precis kommit hem från en sväng hos farmor och farfar. Vi har sytt och färgat hår. Älskar att vara med dom. Världens snällaste människor. Är seg och ska nu försöka få ihop mitt ekonomiarbete som är det absolut sista vi gör i årskurs två, i alla fall jag. Känns som jag kommer dra mig mot sängen och se en skön film istället, men ska försöka.

Igårkväll kom mina älskade tjejer hit, vi pratade lite sommarplaner och försöker få ihop allas tidsscheman med jobb och andra planer. Har inte planerat något i detalj med vi har lite eventuella saker. Senare la vi oss alla i sängen, pratade och kom senare in i någon film. Sen somnade vi en efter en. Lina sov kvar här trots att hon kanske är den som har allra närmast hem härifrån. Vi bor inte ens fem minuter ifrån varandra, men det är den hemskaste vägen som finns. Hur man än går för att komma hem till henne så måste man passera en skog. Det är helt sjukt att man inte ska kunna GÅ hem på kvällarna, utan behöva springa hela vägen ifall det skulle vara någon som gömde sig. Vi konstaterade att vi sover över på tok för lite, och jag var glad att jag fick tillbringa min morgon med henne. Världens bästa.

Föresten hörreni, jag har en sak jag verklgien vill att ni gör kära läsare. Till att börja med, kolla dessa två klipp: 






Tycker ni han är tillräckligt bra? Jo då tar ni er in på: http://www.tv4.se/2.39714?videoId=1.1023935
och rösta på Vincente Opera. För vet ni vad, han har fortfarande möjlighet att gå vidare eftersom att folket till 50 % bestämmer ett wildcard som ska vidare i final! Jag vill verkligen se honom i final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: