the last word

Jag undrar så innerligt vad som har hänt med mitt hår egentligen. Den senaste tiden har jag fått världens största hår genom att bara haft det i en tofs. Allmänt jobbigt att behöva tvätta det hela tiden. Nog om det. Nu är det sov- time för mig, en jobbig dag ska orkas med imorgon. Känns fel när man har varit hemma och haft det så skönt sen i torsdags nu.
En rolig grej, mitt sista ord innan jag somnar måste alltid vara g o d n a t t.


Världens sötaste Albin Claudius. Känns lite speciellt att han är lika gammal
som jag och Victor har varit tillsammans. Alltså har jag sett honom sen han
var jätte liten, och även varit på hans dop. Det tänker jag aldrig på när jag
ser honom idag.

Kommentarer
Postat av: sanne

glöm inte att jag satt bredvid dig på dopet

2009-06-02 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: