onsdag!

Sommarlovet är i princip här för de flesta av oss, men jag kan fortfarande inte förstå det. Det här året har gått så otroligt snabbt att jag knappt hunnit med allt jag velat. Många dagar har varit väldigt stressade och det har varit mycket sent uppe sittande på kvällarna för att hinna med. Men nu är det över, nu är de (troligtvis) värsta året över och jag är så himla glad över det! Dock känns det sjukt att det juni, avslutning och sommarlov i regn..

Tog mig en riktig sovmorgon imorse, kände att jag för en gångs skull verkligen ville se om jag kunde fortsätta sova efter att ha vaknat runt 9, och det gick tydligen. För när jag vaknade upp  vid 11 imorse, ingen Victor hemma, helt tyst, endast tv;n och jag så kände jag verklligen att klockan var mycket. Åt frukost lite snabbt och skyndade mig till gymmet för att köra spinning! Och fy tusan vad jobbigt det är, det är nästan som att springa! Sen bjöd Victor mig och Lina på lunch, fick även sällskap av Amanda och Matilda! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: