blåklockor

Hemma tidigt från skolan idag för en gångs skull, och det känns faktist så ovant som om jag vore sjuk. Blev visst bara en lektion och en halv håltimma för vissa av oss, det var under den där halva håltimman som vi fick information om den inställda psykologi lektionen (som jag skulle behövt ha inför provet imorgon!!). Men visst var det mycket bättre att gå och äta lunch med pappa och bror istället. På tal om mat, så börjar vår skolmat likna den gamla äckliga sodexo maten. Jag klarar inte av att äta, "aa men tänk på barnen i Afrika då", ja, det gör jag. Skicka hellre ner den dit ned om man ska tänka sådär. Dom glädjer sig troligen mer åt den om det är så illa som det låter. Jag äter ärligt talat hellre mackor! 

Synd att jag lider av en förbaskad huvudvärk idag när jag oavsett det måste ta tag i mina böcker eftersom att jag har en så otroligt underbar vecka att se fram emot. Tack vare den inställda lektionen fick mitt huvud i alla fall några timmars extra vila, skönt det. Förövrigt någon som har någon bra pluggteknik för att lära min tröga skalle saker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: