dagens underhållning

Sitter alldeles för upptagen i mig själv för att hinna skriva blogg. Syr och syr och syr och kul är det!
Gör inga nya plagg den här gången, utan syr bara om saker som jag inte trivs med som dom är.
Får bli att fota och ta bilder imorgon istället, för just nu vill jag fortsätta sy och äta min underbara
fazer.. världens bästa choklad, någonsin!

Efter det ska jag ta en sväng till Victor, och umgås med honom. Han är saknad. Och imorgon
påbörjas ännu en ny dag, och livet flyter på i skolan. Har haft världens skönaste 7 dagar med
uppehåll från plugg. Kan vara bland de 7 härligaste dagarna på riktigt lääänge! så jag är glad!

skolans lunch:
korv, ris, och tomatiserad sås.
♦ Någon som vet vad det är?
♦ Eller någon som ätit stor fet korv och ris tillsammans förrut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: