de där konstiga leendet




Bjuder på en bild ifrån igår för en gångsskull, brukar inte vara så generös
med det men.. Drar samma knasiga smile som jag lyckades göra i årests
skolkatalog. h-e-h-e. Vet inte hur jag lyckas, antingen på väg att le, annars
är det väl helt enkelt ett fejk leende. I alla fall, om du läser det här Alexandra,
tack för kvällen! Och tack mina älskade tjejer, ni är underbara, fast det vet
ni redan om att jag tycker.

Mysig söndag, som vanligt veckans slapp dag. Och jag längtar som varje
söndag efter kvällens höjdpunkt BECK. Har hört att den även tycks vara
riktigt bra i dag. Jag hoppas det, verkligen! Och troligtvis så blir det nog 
så att se filmen hos min Victor. Mys!

Nu ska jag ta och hoppa i ett super varmt bad med massor utav skum,
frusen som sjutton sen promenaden för flera timmar sen..


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack så mycket. Jag fotograferar med min Nikon D40.

2009-03-22 @ 20:54:34
URL: http://paulinesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: