för en gångs skull en tur dag!

Hemma för dagen, och efter ett avkopplande träningspass på gymmet med tjejerna. Älskar att vara där (jag vet vad du tänker Lina, men när jag väl kommer dit) för allt annat kopplas verkligen bort då! Mina ben skakar och jag kommer förhoppningsvis nog att ha någon slags träningsvärk imorgon när jag vaknar. Men hur bra är inte det?

Förövrigt skulle jag ha spelat på något idag, köpt en trisslott eller vad som helst, för jag vet att jag skulle vunnit! Jag har haft en väldans tur hela dagen om jag ska vara ärlig, det brukar jag inte känna, brukar inte ha sån väldans tur. Men nu är det i alla fall försent, och jag är trött och ska nog redan börja dra mig mot sängen. Klockan tio, inte helt fel! Fast vet att jag inte kommer lägga mig nu ändå, men att tänka det är i alla fall ett steg på vägen! Så jag säger nattinatt nu, imorgon är det en ny dag att glädjas åt. ♥


Kommentarer
Postat av: lina

Hihi, att träna en gång i veckan är ju bättre än att inte träna något alls iaf :D

2009-03-31 @ 19:59:42
URL: http://linajosefinberg.bllogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: