gud vad födelsedagar det är denna vecka!

Tusen miljoner grattis till min underbara och älskade vän, Marina. Som idag
påbörjar sitt artonde år i livet. Måste bara säga att det känns fantastiskt att få
dela varje dag tillsammans med dig, det känns bra att ha en vän som man 
verkligen vet, alltid ställer upp. Du är en del av mig, en trygghet. Jag behöver
dig för att kunna vara mig själv, på de sättet att jag behöver glädje ifrån dig.
Du ger mig kraft som orkar hålla mig uppe i vardagen.
                                                                                                    <3



GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Marina

tack duso! Du betyder sjukt mkt för mig

och utan dig hade jag inte klarat mina dagar. du får mig alltid på topp humör, jag trivs så sjukt bra med dig! jag älskar dig <3

2009-03-05 @ 22:11:59
URL: http://tolicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

liten rättelse: på börjar ju faktiskt sitt 19onde år ;)

2009-03-08 @ 21:18:14
Postat av: Lovisa

det stämmer ju faktist! Jag som inte tänkte riktigt troligen. :)

2009-03-09 @ 14:26:02
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: