hero



En fantastiskt bra version av Charlotte Perelli's vinnar låt från förgående år. Världigt vacker
duett måste jag verkligen säga.

Idag är det en trött Lovisa som skriver. Ligger i broders säng och tar det lungt, håller på
somna hela tiden, så fort jag inte är social vill säga. Skoldagen var lång, men med
håltimma (känns som vi har det rätt så ofta nu för tiden) och inte allt för jobbiga lektioner
gick det alldeles galant! Några tjejer höll i idrottslektion, så idag fick jag mig ett rejällt
styrkepass så jag slapp att gå förbi gymmet. Efter skolan blev det en kort sväng på stan
med en febrig Marina och Lina, alltid trevligt måste jag säga. Känns som det är mycket
förkylningar och skit (då menar jag typ spysjukan) på gång nu igen. Även mamma och
bror är väldigt krassliga, men jag ska försöka hålla mig borta nu verkligen. Känner
verklgien inte för att blir sjuk. Även om jag ibland kan önska att jag vore lite sjuk för
några dagar för att slippa skolan.

Nu är det lite städning och ett bad som gäller för mig, får se vilken tid det tar kanske
blir en uppdatering till senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: