klänning

 


Tänkte bara slänga upp lite snabba bilder på mitt syprojekt som jag egentligen skulle ha gjort igår. Inga större förändrigar faktist. Det var en ganska lång högmidje kjol som jag sydde dit kilar på, och så vipps blev det en klänning istället. Vilket jag tror var bra, jag kommer troligtvis ha mer användning för den nu eftersom att jag bara använt den en gång innan. Hoppas på det i alla fall!

Kan inte säga så mycket mer än att det var en väldigt lugn dag i skolan idag, vi var endast elva av trettioen i klassen idag. Inga sådär kämpiga lektioner, eftersom att vi va så några fick vi göra lite kul. Blev chokladpudding till lunch, och Marina och jag lyckades komma tajmat till en bit kladdkaka som Kerstin (svenska lärare) bjöd oss på som efterrätt, för att hon var så glad för att hon hade fått många barnbarn på senaste tiden. Härlig! Slutligen blev det en idrottslektion med allt möjligt, gjord av Karolina och Marina. Och sen jag har kommit hem så har tiden bara försvunnit helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: KB

tror bestämt du hade den kjolen på min middag när jag fyllde sjutton :) right? blev iaf superfin :) gillar bilden på hundarna också ;)

2009-03-26 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: