kolsvarta

Tvingar mig själv att skriva detta inlägg, trotts att mina ögon snart slocknar. Jag är så himla trött, och vill helt enkelt ingenting annat än att lägga mig i sängen med en film och bara sova. Även fast jag vet att jag kommer somna så fort jag lägger mig ned så vill jag alltid ha tv eller film på. På något sätt får det mig att känna mig trygg, och somnar ännu lättare. Gillar inte de där lite kusliga, kolsvarta, knäpptysta och alldeles, alldeles för ensama mörkret (förrutom om min V är där för då är det ingen fara).

Vet inte riktigt vad som gör att mina dagar bara rinner iväg som om de vore något helt annat än
timmar. Nu är jag i alla fall hemma efter en jobbig dag.
♣ Första skolan 8-16, där även simhallen och is-räddning(?) ingick.
♣ Därefter hem till Hanna för att fixa naglarna. Jätte duktig tjej.
♣ Sen en sväng förbi och hälsa på hunden, som vuxit som sjutton.
♣ Hemma, ätit och städat.

Försökte få Jacob att ta bild på naglarna förrut, men det är ju inte det lättaste att få en "fin" bild på.
Men lägger in en ändå för att ni ska få se ungefär hur det blev.


Det är mina riktiga naglar med förstärkning bara, men man kan göra med
tippar också. Om ni är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det ska jag verkligen göra!!! Jo det är fint med mig, väldigt trött bara så skönt med helg nu. Hur är det med dig då sötnos? :)

2009-03-05 @ 22:39:49
URL: http://www.ninki.devote.se
Postat av: Anonym

är de en kompis eller kan vem som helst gå till henne? vad kostar de isf :)?

2009-03-06 @ 17:49:49
Postat av: Lovisa

Svar: Jag hade aldrig träffat henne innan men gjorde det mest för att en i min familj känner henne. Vem som helst får göra det, hon vill ha fler att öva på. Hon går ju fortfarande kursen. Det kostar 300 för förstärkning (behövs bara om det redan har långa) och 350 för förlängning. Så jätte bra pris än så länge, kostar ju dubbelt hos de som jobbar på riktigt. Hör av dig om du undrar något mer! :)

2009-03-06 @ 20:23:09
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: