SKÖNT

åh, älskade underbara fredag!

Så skönt! Min lediga tid av fredagen (alltså direkt efter skolan) börjades med att sova ett tag. Känns som jag sover alldeles för mycket just nu, somnar så fort jag lägger mig ned. På tal om det så blev det inte någon ytterligare uppdatering av min blogg igår eftersom att jag somnade i brors rum redan innan nio någon gång. Försökte hjälpa homom med lite spanska, vilket resulterade till att jag började säga hur man sa saker åt honom på spanska under tiden jag "halv sov", eller sov, inte tusan vet jag. Kommer inte ihåg något.

Min kära broder är här hemma just nu, så ska umgås med honom nu ett tag tänkte jag. Julia kommer förbi om ett tag. Och så får jag se vart kvällen leder. Inget direkt väl planerat sådär. Men det känns bara skönt tycker jag. Gillar att ta kvällar och ja, dagar överhuvudtaget som dom kommer.

Kommentarer
Postat av: Joel

för mig, nu, personligen vill jag ha lite mer planerat och strukturerat... :)

2009-03-21 @ 01:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: