släktfirande

Idag har det blivit släktfirande för hela slanten, så inte varit hemma under dagen förens för ett tag sen. Fick äntligen träffa min saknade syssling, vilket kändes bra eftersom att det inte har blivit av på länge. Har även hunnit med en fika (en nyttig sådan) och en runda på stan med mina älskade bästa vänner. Känns som det var länge sen. Men min lugna vecka fortsätter ett tag till i alla fall, inte för att lärarna inte öser på oss mer, men försöker undvika det just nu. Behöver en lugn vecka känner jag. Har en känsla av att den här veckan går segt fram. Men det gör ingenting, det är bäst att passa på att njuta av att tiden för en gångs skull går ovanligt sakta (bortsett från kvällarna). Ikväll blir det åtminstonde en tidig kväll för min del, så ska väl börja dra mig mot sängen antar jag. Så jag säger nog Godnatt nu så får det bli en ny uppdatering imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: