hemskt!

Det västa jag vet är när folk dömer, antar och och påpekar saker det inte har en blekaste aning om. Blir så otroligt förbannad på sådant.. Bevisat att jag har en lärare som beter sig på de viset. Hur kan man ens kalla sig för lärare och psykolog då man inte ens har någon förmåga att lyssna på sina elever? Är inte det som hela grejen hänger på i båda dessa samanhang? Vill ej befinna mig i omgivning med sådana människor, det är helt ärlig hemskt!
               •                     •                       •                      •                     •                     •                        •
Nog om det, är inte på något vidare humör idag tyvärr. Känner mig krasslig, och fortfarande väldigt trött. Nu kan jag nästan inte skylla på att det är sommartidens fel? Hade dessutom en hel hög borta från skolan idag, alla försvann en efter en och tillslut var vi bara 16/31 kvar. Rätt skönt att vara så några ibland faktist, men lite tomt möjligtvis!

Ska utnyttja min tid väl nu och packa medan jag väntar på mat. Har blivit lite dålig på de där med att utnyttja tiden, därför den alltid rinner iväg troligen. Ska till Victor sen, och förhoppningsvis få lite matte gjord. Ett viktigt prov för min del. Och svårt som bara tusan (min åsikt). Och så får jag mig en liten extra sovmorgon imorgon eftersom att när jag är hos honom kan jag gå upp när bussen egentligen går hemifrån mig! Skönt!


Ha en härlig tisdagskväll kära vänner!



har ingen bättre bild än en höst bild att bjuda på idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad jag håller med dig! Eva dahlén kan ta sig nånstans! Hon kan inte vara lärare om hon inte lyssnar, o fattar inte hur hon kunnat vara psykolog!

Men återigen, fin bild du har gumman ;)

2009-04-01 @ 19:31:10
URL: http://emmplutt.blogg.se/
Postat av: lina klagar (förlåt :D)

Vet du? Du kanske borde gå till en doktor och kolla upp så att du inte har ngn sjukdom så ofta som du är krasslig... :( Ja menar, ngn gång måste man ju bli frisk och kunna träna mer än en gång i veckan utan att bli krasslig igen? :D

2009-04-02 @ 00:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: