life of Ryan

Gårdagen blev trevlig, tack alla trevliga människor för kvällen. Får se om jag får tag i några bilder senare, för själv använde jag inte min nikon kompis någonting alls faktist. Men snart, när det blir finare väder ska ha få tillbringa mycket tid med mig. Ser fram emot det. Tycker tyvärr att alla kort som tas ute nu ser omärkvärdiga och tråkiga ut nu. Det är ingenting som lockas. Då tar jag hellre inomhus eller på människor.

Sitter just nu och myser inne vid tv;n med Jacob och Philip, kollar på Life och Ryan, eftersom att vädret ute inte lockar speciellt mycket. Rekommenderar den "serien" starkt. Vet inte riktigt vad dom vill förmedla med det programmet, men han är en känd ung skatare i våran ålder. För bättre förklaring kika in på http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=67007

Mammas sambo ringde nyss hem nerifrån västindien och sa att dom hade 20 grader nu, klockan va endast 8 på morgonen där nere. Känner mig aningen avundsjuk måste jag verkligen säga. Känns som jag aldrig har längtar till värmen så otroligt mycket! Händer troligtvis inte speciellt mycket mer för min del idag, har mycket plugg att ta igen. Fyra prov väntar den kommande veckan, och det måste jag börja ta tag i nu. Men visst ska de gå galant. Tror dock det får bli att skippa träningen idag.

I´m happy that you´re here with me, you are a big part of me, and the absoute best person in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: