födelsedag!

Ingen vidare uppdatering här inte. Jag har inte ens rört en dator sen i söndags. Lite stolt faktist, men måste erkänna att det är dåligt att ha en blogg som inte uppdateras. För hur tråkigt är det inte att komma in på en åter och åter igen och fortfarande läsa samma inlägg. Inget vidare va?

Men under mina dagar har jag i alla fall tagit igen min träning som varit allt för slapp på senare tid på grund av hosta och förkyldning. Men nu är det över, och det är en lung skolvecka så varför inte ta igen det då. Efter gårdagens träning fick det även bli en kväll hos min älskade. Skoldagen idag var tung och tråkigt, men efter skolan tillbringade jag en tid på Expresso House med Julia, Amanda och Anna.

Har brottom nu igen, för mamma har gjiort mat. Och jag ska strax ta mig till Julia och vi ska vidare till Amanda för att baka och mysa med vår nyblivna 17 åring, Simone. Tusen miljoner grattis till dig älskade vän, du har en stor del av mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Monica

Du måste berätta hur naglarna blev !

2009-03-05 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: