melodifestivalen

Nu är jag hemma efter en super mysig "helg" med min Victor. Det finns verkligen ingenting som nekar till att du gör alla mina dagar guldvärda. Kom upp till Stockholm och globen någon gång vid 5-6, jag jag fick för första gången se den sjukt stora globen. För inte hade jag varit där förrut, endast sett på långt håll, en skymt liksom. Har aldrig varit på hovet heller faktist, men de däremot var emot mina förväntningar. Det såg ut som ett fängelse! Men i alla fall, mötte upp de trevliga människorna vi skulle tillbringa kvällen med och gick sedan och satte oss i lougen och åt lite gott innan det hela började. Och jag hade med mig min Nikon kompis den här kvällen faktist så lägger upp några bilder, inga märkvärdiga men kul ändå!

 


Emila var nog ändå min personliga favorit, inte för jag kanske tyckte att
hon skulle vinna, men jag gillade hennes låt skarpt!


Det var vid det här tillfället som publiken var som galnast, stod och dansade
och sjöng med. Majoriteten av publiken tyckte nog att Alcazar var bäst iaf.

Moving on

Emd

Och så vinnaren! Vad tycker ni?

Okej alla bilder ser rätt så lika ut. Men dom är fina, mycket härliga färger! Söndag idag redan och helgen bara försvinner snabbt som vinden, som vanligt så att säga. Idag blir det lite pluggande för min del, efter tisdag lever jag på moln förhoppningsvis. Jag längtar som bara den. Det gör jag. Verkligen. Verkligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju ingen som kommenterar men, jag tyckte EMD:s låt var bäst tror jag

2009-03-15 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: