min dag, för den som vill veta.

Om det är någon som är intresserad av min dag så har det inte hänt speciellt mycket.
Skolan var lugn men lite väl seg:

♦ prov 30 min.
♦ Håltimma i 4 timmar. Blev bl.a. en prommenad i det fina vädret.
♦ Lektion + Lektion

Sen så var skoldagen slut. Skönt! Har fått mig en till prommenad idag med bror min, kanske mest på grund av
mitt sockersug som jag kände. Men efter några bitar var det redan över. Så kanske var inte prommenaden för att
köpa godis värd? Men fick i alla fall lite tid med bror min.

Har även ägnat en liten del av min tid till att plugga lite svenska, språkhistoria. Inte det roligaste, känns som jag säger det som allt. Men helt ärligt skulle man kunna göra så himla mycket roligare grejer på svenskan, så som att skriva noveller, romaner, artiklar m.m. Det gillar jag! Men nu ska ni få slippa mitt tjat om skolan, men eftersom plugga är det jag gör om dagarna på ett ungefär så är det inte så lätt att skriva blogg på ett roligt sätt. Är jag trött så är jag, är jag nere så är jag, likaså, är jag glad så är jag! Och det är precis var jag kommer vara imorgon, eftersom att det är så jag gör mitt sista på innan lovet förhoppningsvis. och det är verkligen WIE. Jag hoppas på en riktigt lugn och fri period.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: