bergslussar

Philip och jag, rastlösa av oss (som även är vår främsta likhet), tog bilen
ut till Berg för att ta en liten promenad och fotografera lite grann. Solen
hängde tyvärr bara med oss en liten stund men det var fint ändå.


Tio grader ute idag, och fortfarande ligger en tjock is närmast land på Roxen.

    

 

Inga direkt kanon bilder sådär, men bara för att det kanske gör min
uppdatering snäppet roligare. Jag vet själv att det är roligare att läsa
då det finns bilder med.

Så som kvällen ser ut nu lär det bli ännu en kväll med mina tjejor, och
annat folk också för den delen. Hemma hos Alexandra. Blir säkert trevligt!
Nu ska jag försöka ta mig till Amanda, utan att sega allt för mycket. Det
brukar vara ganska vanligt för min del..
♥ Ha en underbar lördag härliga människor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: