våffeldagen


(inte min bild, min kära pappa hade gjort för omysigt för att det skulle få vara med på bild ;-))

Antar i alla fall att jag inte är den enda som har proppat i mig ett antal våfflor idag?
Och hur gott är det inte? Har varit min längtan hela dagen, till och med hela veckan
om jag ska vara ärlig. Vet väl att jag kan göra det när jag vill, men det känns mycket
bättre när det är en hel dag som är till för att äta våfflor på. Mysigt tycker jag helt enkelt.

Dags för mig att slita mig härifrån datorn och kanske göra lite vettiga saker som jag
rent ut sagt skitit i idag. Men är fortfarande stolt för att vi under en håltimma (och lite
till i och för sig) hann med att skriva klart våran redovisning. Duktigt jobbat  av oss!
Så det får jag nöja mig med under dagen tänker jag. Lika bra det kanske.
Nu är det dusch som gäller och kanske lyckas jag möjligtvis komma i
säng tidigt ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: