WIE

Oxh gud vad skönt med helg tänkte jag såklart igår. Men efter 7 timmars sömn gick jag upp igen. Tvungen att hinna med en del saker nu på morgonen. Framförallt som har med skolan att göra. 6 prov på 5 dagar är för i helvete inte normalt.
Men i vilket fall som helst har jag har en väldigt rolig dag att se fram emot. Något som höjer min motivtion enormt. Jag ska ner till Stockholm med min älskade och se melodifestivalen. Vi ska åka när som helst så bilder från den trevliga gårdagen (tack Amanda och Emma för en trevlig kväll) får troligtvis läggas in imorgon! Kommer bli mycket uppdatering imorgon är ja ghar tillgång till dator igen! Ta igen allt dåligt uppdaterat. Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: