:-)

Helt sinnessjukt vad våren är speciell egentligen. Ena dagen är det strålande solsken och man får tankar på om man kanske skulle våga ta sig sitt första dopp , medan det andra dagen öser ner regn och ligger vattenpölar över hela vägarna. Jag valde att inte gå på valpkursen idag på grund av regnet. Eftersom jag knappast skulle orka stå upp i en timma i regn. Valde även att ställa in min och Isabell's promenad. Är fredag för mig och resterande i min klass idag, för imorgon väntas inga lektioner. Hoppas på fint väder så man kan sitta ute och chilla. Lite plugg behöver även göras. Sista veckan, riktigt jobbig, men sen är tvåan över. Det troligen värsta året. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: