500 påminnelser

Känner mig inte det minsta lockad till att gå utanför dörren i de här vädret! Är inte på topp idag, det ända vi gjorde i skolan var prov, engelska nationella (åt helvete med det) och trafikant. Kan inte påstå att jag känner mig nöjd av min prestation på något av dom. Efter skolan begav jag mig iväg för att jobba lite. Och det blev inte så live ändå. Pappa dröjde på sig några timmar extra borta i tranås. Så till slut satt jag där ensam i mörkret, livrädd att larmet skulle gå så fort jag rörde mig (hade ju ingen aning om någon hade satt på de eller inte). Men som tur var slapp jag de. Har i alla fall varit duktig och kuverterat minst 500 påminnelser till folk som inte har skött sig och betalat sina räkningar ;-). Mina händer är väl inte i sitt finaste och lenaste skick nu efter de här  men vad gör det? Ska ändå fortsätta på måndag. Tur att jag har klippt ner mina naglar, njuter av det varenda dag. Fy tusan så skönt!



Idag har jag även införskaffat mig en ny plattång, som jag vet är superbra! Det är nog vad som behövs eftersom att mitt hår aldrig vill ge med sig och bli RIKTIGT platt. För plattar man så är man ju ute efter det? Eller åtminstonde jag, så nu hoppas jag på det. Den ser i alla fall bra ut. Har hört också. Så jag drar slutsatsen att den måste vara det. Gama är bra.
Nu ska jag nog tända lite ljus, sätta på en bra film och ta ner lille voven och gosa med, jag antar att jag är allt för seg och tråkig just nu för att hitta på något ansträngande. Men ibland får man ha slappkvällar också. Det är inte helt fel.


Två sötisar som gillar att bli fotograferade. Victors syskon. Ella och Meja.

Jag hoppas ni andra får en trevlig fredagskväll och njuter till fullo av en underbar helg.
Jag kan förövrigt inte sluta lyssna på min suveräna spotify-lista. Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: