a smile to break the ice

Känner mig så långt ifrån okntrollerad som möjligt, så otroligt seg och hänging. Vill inte klaga, men idag dras jag med både huvudvärk och trötthet till max. Den ända anleningen jag kan hitta är nationella provet i allt för många timmar. Man kan inte tvinga nån sitta inne i ett klassrum i 4 timmar (okej, kanske inte tvinga, men om man vill ha bättre än ig), och dessutom fortsätta dagen som vanligt igen. Skolplågeri för sjutton. Jag verkligen avskyr huvudvärk. Kanske för jag är så drabbad jämt!

Nej nu ska jag försöka öva in ett tal jag skrev alldeles nyss tills imorgon. Tänkte prata om saker som finns, hur det skulle vara om dom istället uppfanns idag. Inget stort. Bara lite redovisning. Efter det ska jag ta bussen till Victor och ta det lite lugnt där. Känns som jag behöver ett bad. Brukar känna mig bättre då. Jag önskar er en trevlig kväll! 

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: