bad inlägg, läs det inte ens

Bland det jobbigaste kan vara när man inte förstår var man måste förstå.
När man tappar all koncentration, och inte kan ta in ett endaste ord.
När killar i kroppen av frustation, för att försöka förstå,
och trots viljan vill inte huvudet!

Bliiir galen på allt dessa plugg.
Det är helt enkelt inte min grej
att sitta stilla och lyssna på saker
jag inte tror jag har nytta av.

Kul inlägg, verkligen. Men någonstans måste jag göra av med ilskan, och då är det bäst att skriva. Ingen som drabbas och ingen som får skit i onödan. Hoppas jag kan vara lugn och fin imorgon när jag ska be min lärare om hjälp!


Världens bästa pappa som alltid tolererar mig, även när jag har mina
bad times på dygnet. Idag var det så, det händer inte ofta faktist.

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg:

Jag har aldrig tänkt på att ni faktiskt är lika Lovisa, men nu ser jag! Nu ser jag ljuset!

2009-05-05 @ 23:51:04
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: Moa Golster

Helt sjukt vad du är söt, Lovisa! :)

Förresten, vad har du för kamera? Den tar riktigt fina bilder! (antar att det har med att göra att du är så duktig på att fotografera också...)

2009-05-07 @ 11:32:15
URL: http://missgolster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: