en grad av stress

Blir en liten snabb uppdatering idag, ska hoppa in i duschen strax och sedan försöka ta mig till Victor.
Får bli cykeln idag eftersom pappa inte är hemma, hoppas jag slipper åsk-ovädret, kolsvart på himlen
här hemma just nu. Det gillar jag inte, dock tycker jag att de kan vara mysigt att sitta inne när det regnar!

Coopertest idag på idrotten, efter en massa försök att spela frisbee i detta väder, förstår inte hur min lärare
tänker i vissa situationer. Men det är en annan sak, ska inte ta upp någonting här.

Jag måste även se till att få lite plugg gjort idag, trafikant prov imorgon om det intresserar er (tror inte det va),
och dessutom engelska nationella. och som jag sagt förrut är inte engelska min favorit, men ska väl öva
med lite lucktexter som jag fått av Alf (världens snällaste). Håll tummarna för mig imorgon, för det är viktigt!
Jag hoppas på er som också ska göra det. Nej nu måste jag skynda mig! Ha en underbar kväll :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: