glader

Två (nästa tre) inställda lektioner såhär slutet på dagen är ju inte helt fel faktist, känns som jag fick en massa tid helt plötsligt! Men vilket väder det är, jag har inte har sett regn på flera veckor, om inte månader. Inte lika mysigt att håret droppar och gör kläderna helt blöta, så nu blir det mjukis och film, och kanske en powernap? Eller så behövs det inte eftersom jag börjar vid 11 imorgon. Får se vart de leder, somnar jag så gör jag.

Som tur var fanns det oändligt många fler än jag (inte att de är bra att andras inte funkar, utan för att de inte va något fel på mitt, som de brukar vara ibland) som drabbades av ett okontaktbart internet. Men nu är jag glad att det fungerar :-). Hörs senare, njut dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: