helgen

Oj så dessa lediga dagar går. Bara kommer och försvinner. Men mycket roligt har hunnits med, och mycket vila som jag behövde har jag också fått för den delen. Har kommit på mig själv med att ha minskat tiden vid datorn riktigt mycket faktiskt, därav har det inte heller blivit så mycket uppdaterat.

I fredags firade vi vår älskade vän som fyllt. Med mat, tårta och hela köret. Lyckat. Sov kvar med Hanne och hjälpte till och fixade. Blev bra även det. Gårdagen gick åt till att leka på stor fotbollsplan med hunden, pappa och farfar. Läxa att öva på inkallning i hundskolan ;-). Tog oss även ett varv i spåret i vindinsjö. Skönt. Sen lagade jag och pappa kanon god mat, och jag måste säga att det inte är ofta jag hjälper till med mat. Så det var välbehövligt. Senare kom Simone och sällskapade mig till hundtricket som gick på trean. Jätte mysigt. Men tyvärr har jag inte förbättrat de där med att somna till film. Det verkar inte vara så möjligt, det går inte att styra.

Har tagit en sväng på stan och ikanon med min farmor idag, mysigt! Nu ska jag ta cykeln en sväng till V och sen så ska jag städa. Edast tre veckor kvar till sommarlov, peppa. Det är GULD!






lite bilder från födelsedagsfirandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: