McDonalds



McDonalds dörrhandtag är nog den värsta bakteriefällan i hela Linköping (ingen bild på linköping men) tror jag. Fy vad ofräscht det är. De där guldiga, stora, runda handtagen som är insmörjda i fett tror jag att vi alla vill försöka undvika. Jag tror inte att jag har rört de där hantaget på flera år. Mår illa bara jag tänker på det.

Blev världens slappaste skol- dag. Kunde visst stannat hemma idag också. Lektion som började 10, och slutade 30 minuter efter det. Håltimmor. En lektion. Slut. Wie. Hem. PLUGG... svårt att komma igång, mitt huvud är inte vant tror jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja håller med dig precis, dom där handtagen är ruskigt skabbiga !

2009-05-26 @ 17:17:18
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: