Miami Ink

Kvällen igår tillbringades till en början hemma hos Alexandra med en massa trevliga tjejer. Sedan begav vi oss en bit bort till malmslätt. Blev väl en helt okej kväll. Tack för trevligt folk.

Redan söndag, och jag tycker tiden rullar på lika fort som vanligt. Jag har legat och kollat på Miami Ink hela morgonen, och alldeles strax ska jag ta mig en promenad ut med hunden. Kan bli skönt med en promenad. Senare i eftermiddag är det födelsedagsfirande som gäller.

Föresten, det verkar vara världens bästa plattång som jag fick tag i. Mitt hår plattades igår och är fortfarande lika platt. Det brukar i princip aldrig hända, eftersom något konstigt brukar ske så fort jag går utomhus. Så tack för det! Guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: