planer

Åh, denna fantastiska dag har spenderats ute. Skippade allt plugg som låg på hög, sket i det idag, precis som alla de senaste dagarna, och kanske veckorna. Inte gjort något alls. Ätit glass i solen och myst med hunden. Skulle kännas helt naturligt att stanna hemma ännu en dag imorgon och ta det kunde, känns som lov. Har äntligen fått den där handledarutbildningen klar nu också! Det gick ju ioförsig 3-4 timmar av min dag. Men vad gör det. Värt kanske.

Ska skippa min sköna sovmorgon imogon och åka ner till gymmet och träna istället. Vem vill slösa bort sitt liv på att sova i onödan egentligen? Nejdå, men skönt att få allt gjort innan dagen ens har börjat. Så kan jag ta igen mitt plugg då istället. Så nu är det kanske dags att sova om jag ska vara pigg och glad imorgon.

G O D N A T T   K Ä R A   V Ä N N E R, glöm ej att ta vara på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: