spikmatta





Har precis legat på denna härliga spikmatta och gjort av med en massa
spänningar och värk. Tror jag i alla fall. Första gången jag provar. Kanske
kommer min huvudvärk att släppa och inte träda fram lika ofta?
- Det vore absolut inget annat än underbart!

Har ätit världens godaste fruktsallad nu, och kom på hur länge sen det
verkligen var sist. Nu är det snabbdusch som gäller och sedan ta mitt
godis, lägga mig i sängen och kolla på filmen som går på trean ikväll
klockan 21, galen i kärlek tror jag den hette (ej svensk).

Eller kanske söndagsparty med Filip och Fredrik? Zach Braff
(Karaktären J.D i serien Scrubs), Mikael Persbrandt och rapparen
Petter kommer på besök. Vore väl inte helt fel att se det också?
Synd bara att dom krockar med varandra..

Ska komma med lite musik tips sen om det är någon som är sugen!
Om jag inte somnar förstås.

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg:

Haha, sån där har vi också nyinköpt här hemma ! har dock inte provat den än.. du får skriva om du rekommderar det sen eller ej : )Tycker det verkar galet att lägga sig på en massa spikar...

2009-05-10 @ 23:01:48
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

aha, de förklarar saken ;) hände samma dig? :P Förresten, skulle jag kanske kunna få låna din miniräknare på onsdag när de är nationella? (a) haha, min är borta så jag har lite panik nu ;p

2009-05-11 @ 16:28:26
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Ingrid

hej tänkte bara säga att du har en riktigt bra blogg, rolig att läsa! undrar även var spikmattan köptes eftersom ja letar online för tillfället efter en :)

2009-05-11 @ 19:51:57
URL: http://tudoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: