tänk vilken tur man har IBLAND.

Städning för fulla muggar för min del. Har fixat iordning i rummet hur länge som helst den här kvällen. Ska försöka hålla min ordning nu. Lyckas alltid städa som bäst när det ska komma folk, och därför tror ni säkert att jag alltid har jätte fint. Men icke. Men nu är det fint, och ska fortsätta vara. Ska gå upp och fixa lite frukt nu, låta mig själv låtsas att jag är nyttig trots att jag redan tryckt i mig en fazer chokladkaka. Verkligen godaste som finns. Kan bli en lång och skön kväll för mig, är nämligen ledig YTTERLIGARE en dag (pga. inga lektioner)! Hur underbart?



Lite låttips kan ni få idag också, för att peppa inför en ny vecka (okej, inte
ens pepp musik, men älskar dom så blir glad i alla fall):

♦ Wire to wire - Razorlight
♦ The new boy - Mando Diao
♦ Paper planes - M.I.A
♦ Buzzin' - Shwayze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: