ut i solen!

Någon som känner för att bjuda på lite söndagstips på musik?
Vore urgulligt!

Söndag är i princip inget annat än en plugg & städ dag även  den här veckan tyvärr. Men skönt att lasta av lite av veckans plugg, ska försöka utnyttja tiden till fullo denna vecka. Ligger efter i alla känns det som. Men det är nog inte bara jag, majoriteten i min klass gör säkert lika så. Så vad gör det.

Igår blev det lite grill hos Amanda, och tog det bara lugnt. Jag och Julia tog oss hem rätt tidigt, men det var väl inte helt fel det heller. Strålande väder ännu idag, ska ta och sätta mig ute en liten stund nu tänkte jag och snart kommer Phille. Jag önskar er en trevlig söndag, utan ångest! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: