lasse lindh

Ibland kan jag inte neka till att tycka illa om just blogg.se, speciellt inte när det inte fungerar att lägga upp bilder lite snabbt och enkelt sådär som det brukar göra. Att statistiken inte funkar är inget problem för mig, men det gör att jag får sämre uppfattning av det ändå. Aja, inget att klaga över. Bara att skriva och vara glad helt enkelt.

Mitt huvud är helt urfunktion nu, efter allt mattepluggande hela dagen. Inte smart att börja plugga några dagar innan nationella. Men tyvärr kan det bli så ibland, för oss alla någon gång i alla fall. Tur att jag kunnat sitta och koppla av och plugga idag, annars hade det kanske inte gått något vidare överhuvudtaget.

Skulle ju rekommendera en massa bra låtar, men nu har jag åkt ifrån min bästa spotifylista och är inte så duktig att jag kommer ihåg namnen. Så jag får rekomendera lite andra fina låtar, som ni troligtvis har hört tidigare. Men vad gör det!

Hittade ingen bättre version av den här låten. Finns en mycket bätttre.
men tydligen bjuder inte youtube på det. Så ni får söka på: kärlekssång
Spotify eller  någon annanstans.






1. Kärlekssång
2. Du behöver aldrig mer vara rädd
3. Jag klarar mig aldrig ensam

Nu är det time för mig och fixa mig, mitt huvud är verkligen helt lost efter all matte. Lika bra att dra sig mot sängen så får man lite extra sömn denna natt också kanske. Underbart. Ha en mysig fortsatt kväll gott folk! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: