ber så hemskt mycket om ursäkt

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt lovande av bilder. Men mitt upp i alla så hörde en söt Julia av sig och frågade om vi skulle ta en promenad ute i solen. Så det fick gå före, vi hamnade tillslut hemma hos Amanda. Nu har vi lagat god mat och ätit efterrätt. Oplanerat men otroligt mysigt. Jag ville bara tala om det, får se om bilderna kommer in ikväll eller imorgon.


en tjej som väldigt gärna vill gena.. stavas de så?


nybörjare på vattenskidor ;-)


Bortsett från mitt hår och ansikte så tycker jag att den här bilden är
fantastisk. Just att man ser vågorna efter båten. Sommar, kom!

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh , grebbestad och sommar:)

2009-05-04 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: