bilder läggs till strax!

Jag vet att min uppdatering blir sämre och sämre, och jag känner själv vissa dagar att jag bara vill lägga ned bloggen eftersom att de inte kan vara så kul att läsa när det är så dålig uppdatering! Men nej, jag har vädret att skylla, datorn ägnas mindre tid helt enkelt, för alla.


Torsdag:

» Skön sovmorgon till 11 med frukost ute för första gången i år, underbart!
» Några lugna lektioner i skolan.
» Sminkning på FACE med Lina.
» Hem till Karolina för fix

Begav oss sedan efter mycket omständigheter ut till vår kära Emma i lambohov. Krock och därmed förseningar, och en helt galen busschaufför. Men väl framme blev det grill med ett trettiotal till tjejer. När kvällen började dra ihop sig och alla var pigga och glada så begav vi oss in mot stan och där fortsatte sedan kvällen, för dom flesta på Plaza. Men för mig blev det inte så, jag gav bort min biljett, och tillbringade allt för många timmar ute i kylan. Efter lite omständigheter tog jag och Victor en promenad hem, väl hemma kände jag knappt varken mina ben eller armar.


Fredag:

Vi vaknade antagligen runt 9 tiden imorse, och tog det lungt vid tv i flera timmar. Känns som de va länge sen man hade en sån morgon med mycket slappande. Mötte upp Philip vid ett för att ta en bosses och sedan åka hem tillsammans. Nu har mammi grillat och vi har suttit ute hela dagen. Nu ska jag ta och lägga in lite bilder från gårdagen som jag tror att folk är lite sugna på att se :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: