valpkurs

Kvällen igår bestod av hundkurs med lillen. Började inte något vidare bra, men slutade sedan betydligt mycket bättre. Kul att se en massa andra gulliga små & stora valpar. Åkte senare jag till Amanda, och myste med tjejerna, och sen kom Victor, Johan och Calle och sällskapade oss också. Blev en trevlig och lugn kväll med musik, tända ljus och massor utav snack.

Nu är jag hemma från älskling, och har precis varit och övat lite inkallning med lillen. Det gick bra. Ibland är han smart alltså. Imorse när det regnade (hundar brukar inte gilla regn) så skulle han ut, vi släppte ut honom på baksidan, han ställde sig under bordet och gjorde ifrån sig lite, sedan gick han direkt in igen. Inte ville han bli blöt inte. Och igår, så var han här nere i mitt rum, och så tog han en strumpa, sprang upp för trappan, och jag gick självklart efter. När han ser att jag kommer upp ett tag seanre, mosar han in hela strumpan i munnen för att jag inte ska se den. Men tyvärr var jag smartare.

Bjuder på ännu lite mer vårbilder  idag :-)







Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att valpkurserna äntligen kommit igång! :) Och jättefina bilder vännen ! :D

2009-05-23 @ 15:37:49
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: