Utkast: Lördag är ...

detta uppdaterades klockan 14.30 förrut idag, men som ni vet fungerar inte bloggen som vanligt

Lördag är nog den underbaraste dagen på hela veckan. Inte fredag, inte söndag. Utan lördag. Just för att allt är så fritt, du kan göra allt när du vill och hur du vill, och för att vi  i princip hela våren haft fint väder just på lördagar. Har suttit ute och försökt läsa lite i psykologiboken, men de tar emot som de verkar ha gjort hela veckan. Det blir inte att göra de där idag heller alltså. Har varit ute en sväng med Elias, har har gjort nån skjutgrej så han skjuter hårda ärtor, så nu har han skjutit hål i både det ena och de andra, och även skjutit av ett huvud på en insäkt (såg ut som en fluga). Inte allt för trevligt. Egentligen är han en sån där typiskdjurvän som mamma som vill rädda maskar från cykelbanor, så ingen ska köra på dom... Vilket jag aldrig haft tillräckligt med kraft för. Maskar är något jag inte tycker om. Det jag skulle komma fram till var i alla fall att jag hade fotat lite idag, och bilderna kommer komma upp sen eller imorgon. 

Blev en super- mysig kväll med tjejerna igår. Grillade hemma hos Gamsäter som jag sa, åkte sedan för att kolla på Streetdollz som dansade (+fler grupper), och till sist hamnade vi hemma hos Julia för att bara mysa och "kolla"  på film (jag och Lina är inga film- nördar, somnade fem minuter efter den sattes på). När det var dags att dra sig hemmåt hämtade Victor upp mig och vi tog en promenad hem.


God efterrätt som Lina lyckades starkt med!


verkligen sommar att sitta ute och äta! Gud så skönt!

Nu är det på tiden att möta upp Julia och Amanda, gå och handla lite och sen sätta oss och ta det lite lugnt ute i det fina vädret tillsammans. V.C, du är en otroligt stor del av mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: