14 maj

Tänk, att idag fyller världens finaste vän år. Hon är inte bara en helt vanlig vän,
utan hon är nog verkligen den bästa man kan tänka sig, ideal vännen för oss alla.

Lika vacker utifrån och inifrån.
Världens varmaste hjärta.

Hon som alltid finns där, alltid.

Jag kan inte på något sätt beskriva hur glad jag är att ha tillbringat en sån stor
del av mitt liv tillsammans med just DIG. Ända sen tidig ålder på dagis har det
varit vi, du och jag min vän. Och jag skulle aldrig vilja tänka tanken på ett liv utan
dig. Jag har heller aldrig tvekat på att vår vänskap skulle ta slut, för jag har
verkligen fått bekräftat för mig att du och jag hör ihop. Det är något som är
magiskt i vår vänskap, det finns inte en chans att vara annat än lycklig i
ditt sällskap.

<font size="6">Glöm aldrig hur fantastisk du är, Lina Berg.</font>

(hatar blogg.se när de inte vill lägga upp bilder!) ÅH.







Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Du gör mig ju tårögd Lovisa! Tack ska du älskade älskade vän och tack för att jag fick en underbar dag :)!

2009-05-16 @ 09:38:23
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: