veckan


Tisdag 19/5

- Några lektioner (har aldrig i hela mitt liv sett en lärare med så stort utbrott på elever), många håltimmar, och ännu några lektoner.
- Afrodansen var inställd på gymmet är jag och Lina kom dit, så vi tog beslutet att istället köra stenhård box. Riktigt jobbigt, så ska man köra det ska man verkligen ta slut på sig.
- Åkte till älskling och tillbringade min kväll där. Du är bäst.

Onsdag 20/5

- Fick tyvärr gå två timmar extra i skolan, UF kom och berättade om projektarbetet vi ska ha nästa år.
- Åkte direkt till Hanna som fixade mina naglar, tack!
- Hem en sväng, sen var jag hurtig och cyklade till Coop Extra för att hämta upp Lina som slutade vid 21.
- Vi tog en lång promenad på över en timma till Simone.
- Myste film (även den här gången var det jag och Lina som tog oss varsin tupplur, ack).
- Victor kom och sällskapade oss senare, och sent i mörkret blev det att gå hem därifrån.



Torsdag 21/5

- Philip hämtade 09.45, körde till Nautilus. Där mötte jag även upp Lina och Julia, vi körde ett 100 minuters pass. Det bestod av 30 minuters Bodyattack, 30 minuters Bodystep, 30 minuters Bodypump och 10 minuters strech. Totalt slut. Blev dock pigg och glad utav de till skillnad från dom andra tjejerna som senare deckade i varsitt solarium.
- Ingen stress, vi bastade och tog det lungt med lite tjejsnack.
- Gick till Karolina för att fixa hennes naglar inför hennes mammas bröllop imorgon! (hoppas det går fint!)
- Nu är jag hemma, känns som min dag redan har varit väldigt lång! Skönt att klockan bara är halv 5.


mer än två år gammal bild, men jag älskar er minst lika mycket som då! :-)


Kommentarer
Postat av: j

trion <3

2009-05-25 @ 22:36:00
Postat av: Lovisa

den älskade trion <3

2009-05-25 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: