sovmorgon

U n d e r b a r t att få lite extra sömn såhär på morgonen, det tycker vi aldrig är fel.
Älskar mornar utan stress, då man kan göra allt i sin egna takt. Så nu ska jag
fortsätta lyssna på min sköna musik och fixa mig, så jag slipper stressa sen!

Lille voven är "ung hund" nu, vilket typ är detsamma som tonåring, de kan bete sig
lite konstigt då. Och det är precis vad han gör. Nyss kissade han här nere hos mig.
Och igår sprang han runt som en idiot. Deras liv går så himla mycket snabbare än
oss! En dag för dom måste vara som en evighet för oss?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha, jorå barn är söta o så, bara svåra o prata med :P

JÄTTEFIN design lovisa ;D

2009-05-07 @ 17:54:33
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: