vitsippor

Har inte blivit någon rolig uppdatering på flera dagar här. Men blir sur varje gång jag loggar in och märker att inget fungerar som det ska här. Då får man faktist ingen vidare lust. Men det är väl bara att försöka få upp humöret ändå! :-)

Men de två senaste dagarna har i alla fall spenderats med mina tjejer, gud vad kul det är när alla har tid och ses till och med på vardagarna nu. Underbart! Lina och jag verkar ha haft otur inder hela läsåret, när ja ginte har något har hon massor att göra och tvärtom. Men nu finns det tid i alla fall. Trots att jag har gjort så jag kommer få lite av en plugg helg. Men de är det mycket värt.

Ska strax möta upp Amanda och sedan ska vi ta oss en skön cykeltur i det här vädret, till Gamsäter. Faktist duktigt, för det är en bit och vi har en buss som går från oss direkt till henne. Men tänkte för en gångs skull vara hurtig (usch, känns inte bra att kalla mig själv det, har inte tränat de två senaste veckorna). Åh, just de, måste lägga till att ett G på engleska nationella (hör & läs), gjorde mig gladare än MVG;t på ekonomiprovet. Så det kan vara ni ;-) FANTASTISKT.

Min tanke är att fota och få lite roliga bilder någon gång imorgon,
för hur vårigt och fint är det inte ute nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: